"Οταν ο λαός βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας διαλέγει ή τις αλυσίδες ή τα όπλα"

"Οταν ο λαός βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας διαλέγει ή τις αλυσίδες ή τα όπλα"

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Η παραποίηση της ιστορίας

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι ένα μονάχα δείγμα της ιστορικής παραποίησης των γεγογνότων που έλαβαν χώρα στο διάστημα 1944- 1950


Στην πρώτη φωτογραφία που προέρχεται απο το ιστορικό αρχείο του Πολεμικού Μουσείου βλέπουμε όπως μας πληροφορεί η λεζάντα δεξιά τάφους εκτελεσθέντων των Δεκεμβριανών...




Η φωτογραφία αυτή έχει στην πραγματικότητα παραποιηθεί. Η πραγματική φωτογραφία με δύο γερμανοτσολιάδες στο βάθος προέρχεται απο το Αγρίνιο και την περίοδο της Κατοχής. Πρόκειται για ομαδική εκτέλεση πατριωτών στο πάρκο Αγρινίου απο ταγματασφαλίτες






Αυτή είναι η διαστρέβλωση της ιστορίας που επιχειρήθηκε και πειχειρείται ακόμα σε ένα βαθμό απο το αστικό κράτος...

Για την αποκάλυψη της αλήθειας ευθύνεται η πολιτιστική εταιρεία "Φωτογραφίζοντας" 



ΜΙΑ ΝΕΑ ANATΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ

Στο σημείο αυτό θα παραθέσουμε μια αναπάντεχη ανατροπή στην ερμηνεία των δύο φωτογραφιών που σας παρουσιάσαμε. Μετά από σχόλιο που δεχτήκαμε από την Εταιρεία Φωτογραφίζοντας σας δίνουμε την νέα ερμηνεία των πραγμάτων όπως παρουσιάστηκε στον ιστοχώρο της εταιρείας.

Οπως πρότειναν με στοιχεία οι Ιάσων Χ. και Κλέων, οι 3 Ταγματασφαλίτες (του φωτογραφικού αρχείου Κουτρουμπούση) είναι προιόν κακότεχνου μοντάζ, αφού οι αυθεντικοί υπάρχουν "μοιρασμένοι σε δύο φωτογραφίες από τις "Εικόνες Κατοχής" του Βάσου Μαθιόπουλου, ανάμεσα σε άλλες παρόμοιες φωτογραφίες από μια επιδρομή των Ταγμάτων Ασφαλείας στον Κάλαμο Αττικής". Αρα εξετάζουμε πλέον την εκδοχή της φωτο με τους Τσολιάδες -αλλά νοερά χωρίς αυτούς- διότι αυτή ως διευρυμένη μας προσφέρει πολύ περισσότερες πληροφορίες.

Οι δύο εντός του λάκκου:

1) φέρουν στρατιωτικά πηλίκια, (όχι της τότε Χωροφυλακής, εκείνα είχαν πιό μεγάλο γείσο)

2) ο εξ αριστερών (όπως κυττάμε) φοράει στολή-κοστούμι και παπούτσια, ενώ ο εκ δεξιών αμπέχωνο με 'κορδέλλα' στον ώμο (όπως είχαν οι Διμοιρίτες στον Αγγλικό Στρατό (NCOs) και στις Ελληνικές Δυνάμεις Μέσης Ανατολής), άσχετο παντελόνι και μπότες-γαλότσες με άσπρες μακριές (μάλλινες) κάλτσες που εξέχουν από το γείσο.
3) αμφότεροι κρατούν όχι όπλα, αλλά μάλλον ή ψεκαστήρες (για να ψεκάσουν τα πτώματα;) ή ογκώδεις επαγγελματικές φωτογραφικές μηχανές (στην περίπτωση αυτοί ίσως πολεμικοί ανταποκριτές ή (αγγλικό;) στρατιωτικό προσωπικό επιφορτισμένο με το έργο της φωτογράφισης των πτωμάτων, και μάλιστα από πολύ κοντά.

Οι νεκροί:

1) Tα πτώματα φαίνονται απιθωμένα εκεί για συλλογική ταφή , φανερά δεν έχουν ανακαλυφθεί δι' ανασκαφής του χώρου θαμμένα εκεί.
2) Μπορεί να είναι θύματα οιουδήποτε 'δράστη' και αιτίας, ακόμα και από πείνα ή επιδημική αρρώστια. Π.χ. το ημίγυμνο πτώμα κάτω αριστερά είναι φανερά σκελετωμένο σαν να πέθανε από την πείνα.


  • Ο λάκκος είναι πολύ βαθύς για να σκάφθηκε πρόχειρα πχ εν μέσω μαχών, και μάλλον σκάφθηκε με σκαπτικό μηχάνημα, δεν πρόκειται για ανασκαφή τάφου αλλά για προετοιμασία νέου λάκκου για εξ αρχής ταφή. Μάλιστα είναι μεγάλος, μάλλον προορίζεται για την ποθέτηση και άλλων πτωμάτων εκεί.
  •  Ο περιβάλλων χώρος είναι μάλλον δημόσιος κήπος (πίσω από το λάκκο μάλλον υπάρχει παγκάκι), έχει σκαφθεί με τα χώματα προς τα πάνω μαζικά μάλλον με μπουλντόζα, ο φράχτης με επιμελημένα σιδερένια κάγκελα δεξιά διαχωρίζει τον χώρο από διπλανό δασάκι με πευκάκια.
  • Στο δεξί μέρος της φωτο προς τα κάγκελα υπάρχει πολύ 'άσπρο' (και αρκετό στο λάκκο). Η αρχική εντύπωση οτι είναι ασβέστης (για λόγους απολύμανσης) άλλαξε όταν πρόσεξα οτι στο βάθος στο δασάκι πέρα από το φράχτη είναι κι εκεί 'άσπρο' και συμπέρανα οτι είναι χιόνι, άρα είναι Χειμώνας. Ισως Ιανουάριος του 1945 (είναι γνωστό οτι ο Χειμώνας των Δεκεμβριανών υπήρξε ιδιαίτερα κρύος και οτι οι όμηροι προχωρούσαν τότε στην ύπαιθρο της Αττικής μέσα στο χιόνι). Ποιά στοιχεία για το περιεχόμενο, τον τόπο και τον χρόνο της επίμαχης φωτογραφίας τεκμαίρω, βεβαίως κατά πιθανολογική εκτίμηση:
1. Η φωτογραφία δεν αναφέρεται στις εκτελέσεις του Αγρινίου του Απριλίου 1944- οι Ταγματασφαλίτες είναι εμβόλιμοι.
2. Ο χώρος, επιμελημένος δημόσιος χώρος (Κήπος;) που συνορεύει με δασάκι από πευκάκια, θυμίζει Αττική, είναι φρεσκο-ανασκαμμένος με σκαπτικό μηχάνημα για συλλογική ταφή πτωμάτων (το ένα φανερά σκελετωμένο σαν από την πείνα) που μεταφέρθηκαν από αλλού, δεν βρέθηκαν θαμμένα εκεί.
3. Η εποχή είναι χειμώνας, υπάρχει χιόνι στα πέριξ, στο δασάκι, ακόμη και στον λάκκο, θα μπορούσε να είναι Ιανουάριος 1945 (είναι γνωστό οτι ήταν χιονισμένος).
4. Οι δύο ζωντανοί άνθρωποι στον λάκκο φορούν 'συμμαχικές στολές' και κρατούν πιθανώς ψεκαστήρες ή ογκώδεις επαγγελματικές φωτογραφικές μηχανές, μάλλον ανήκουν στην μετακατοχική Αντι-εαμική Παράταξη, είτε Ελληνες είτε Αγγλοι. Ποιά τελική ερμηνεία δίνω στην φωτογραφία βάσει των παραπάνω στοιχείων:
H λεζάντα του Πολεμικού Μουσείου "Ομαδικοί τάφοι εκτελεσμένων τον αιματηρό Δεκέμβριο 1944" μάλλον είναι ορθή ως προς τον χρόνο στον οποίο αναφέρεται, δηλ αμέσως μετά τα Δεκεμβριανά, αλλά ο εντεταλμένος συντάκτης της δεν πρόσεξε οτι δεν πρόκειται για ανασκαφή μαζικού τάφου 'έκτελεσμένων' αλλά για νεο-σκαμμένο λάκκο για συλλογική ταφή πτωμάτων που δεν ήταν θαμμένα εκεί αλλά μεταφέρθηκαν από αλλού, θανόντα από διάφορες αιτίες, πχ τουλάχιστον ο ένας από αρρώστεια ή πείνα! Αρα δεν είναι τάφος σκαμμένος από Ελασίτες επί Δεκεμβριανών, όπως λέει η λεζάντα του Πολεμικού Μουσείου, για να θάψουν 'εκτελεσμένους' αντιπάλους!
Αρα η φωτογραφία τι απεικονίζει;
Είναι γνωστό οτι το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ ισχυρίστηκε ότι οι μετά τα Δεκεμβριανά ανευρεθέντες θαμμένοι στον Εθνικό Κήπο και αλλού καταλογισθέντες ως 'εκτελεσμένοι' αντίπαλοι του υπήρξαν βασικά φονευθέντες άμαχοι ή και μαχητές του που μεταφέρθηκαν αργότερα και θάφτηκαν εκεί για να 'ανακαλυφθούν' μετά ως 'θύματα' του. Θεωρώ οτι η φωτογραφία επιβεβαιώνει τον παραπάνω ισχυρισμό και δείχνει ακριβώς μια τέτοια μεταφορά και προετοιμασία νεκρών για ταφή στον Εθνικό Κήπο ή αλλού πριν την 'ανακάλυψη' τους στη συνέχεια ως 'εκτελεσμένων' από την ΟΠΛΑ!
Πρόκειται για μια 'διαβολική ερμηνεία' που στηρίζεται σε μια 'διαβολική σύμπτωση', δηλ ο απρόσεκτος εμβόλιμος χαρακτηρισμός εκ μέρους των 'Νικητών' προ πολλών δεκαετιών του περιεχομένου ενός φωτογραφικού ντοκουμέντου επέτρεψε την διάσωση του και την αποκαλυπτική επανερμηνεία του μετά από προσεκτικότερη εξέταση του και επιβεβαίωση ενός ιστορικού ισχυρισμού χωρίς φωτογραφική απόδειξη! Ε λοιπόν, 'έσπασε ο Διάβολος το ποδάρι του' και έρχεται μια τέτοια φωτογραφική απόδειξη μέσα από το Πολεμικό Μουσείο!
Αυτά μας αναφέρει η Εταιρεία Φωτογραφίζοντας. Ο Κόκκινος Φάκελος έχει στην διάθεσή του το βιβλίο "Οι θυσίες της Ελλάδας στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο" εκδ 1945, που αναφέρεται στην συγκεκριμένη φωτογραφία ως "Ομαδική Ταφή". Τα στοιχέια μας εστάλησαν στην Εταιρεία Φωτογραφίζοντας και ελπίζουμε σε μια συνεργασία για την εξαγωγή συμπερασμάτων....


Με τα νέα στοιχέια που προκύπτουν από την συνεργασία του Κόκκινου Φάκελου με την εταιρεία φωτογραφίζοντας το άρθρο μας κλείνει. Σας παραθέτουμε εδώ το πόρισμα της εταιρείας σχετικά με την φωτογραφία του πολεμικού μουσείου.

Φωτογραφια και τεκμηριωση 2 και τελος.   

Το πιο      ξεκαθαρο αποδεικτικο στοιχειο προελευσης και χρησης της      φωτογραφιας το βρηκαμε σε συνεργασια με τον υπευθυνο του ιστορικου  μπλοκ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ
http://kokkinosfakelos.blogspot.com/ οπου εκτος οτι μας ενημερωσε,  μας παραχωρησε αντιστοιχα και το      βιβλιο για να φωτογραφισουμε.

Βλεπουμε      οτι  η φωτογραφια αυτη προερχεται απο το βιβλιο που τυπωσε η      Ελλαδα για να δειξει στην διεθνη κοινοτητα (και επισης      χρησιμοποιηθηκε στην δικη της Νυρεμβεργης) τις καταστροφες και      τους θανατους που υπεστη κατα την διαρκεια της κατοχης και      απεικονιζει ομαδικη ταφη.

Επισης      την φωτογραφια την ειχαμε δει αναμεσα σε αλλες αντιστοιχες σχετικα      με τις θυσιες και καταστροφες που εγιναν στην κατοχη  κατα την      διαρκεια της ομιλιας της συμβουλου του φωτογραφικου αρχειου του      Μουσειου Μπενακη κ. Φανης Κωσταντινου στην ημεριδα που οργανωθηκε      στις 28 Φεβρουαριου 2011 με θεμα: Η φωτογραφια στα χρόνια της      Αντιστασης 1941-44.

8 σχόλια:

  1. παρακαλω πολυ διαβαστε την συνεχεια της ερευνας
    γιατι τα δεδομενα αλλαξαν.
    Η φωτογραφια με τους ταγματασφαλητες ειναι πλαστη.Ολα τα ντοκουμεντα και η σχετικη συζητηση
    απο ερευνητες στο μπλοκ της πολιτιστικης εταιρειας φωτογραφιζοντας
    σας ευχαριστω

    Η αληθεια ειναι επαναστατικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το διαβάσαμε και με χαρά μας διαμορφώσαμε ανάλογα το άρθρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μεγαλυτερη βλακεια μονταζ και...κατοπινης δηθεν ''εξηγησης''δεν εχω ξαναδει!!!!
    ..στελνω αμεσως φωτογραφια πλαστου μονταζ και πολυ συντομα ανακοινωνω τα...''συνταρακτικα''στοιχεια'' που με βολευουν-δε μπορει,καποια κοροιδα θα τσιμπησουν!
    ..κατι τετοιο εγινε σιγουρα και στο KATYN απο τους σοβιετικους για να παραμυθιασουν τον κοσμακη,αλλα σημερα ολοι(ειδικα οι πωλωνοι,δειτε το αναλογο μουσειο-ντροπη)ξερουν τους πραγματικους χασαπηδες.
    Τοσο ο Ε.Σ.(φασιστες?)οσο και οι κομουνιστες(συμμοριτες?)ανοιξαν λακκους και πεταξαν μεσα χιλιαδες πτωματα.Ο αγωνας αναδειξης για το ποιος ανοιξε τους περισσοτερους ταφους και για το ποιος εκοψε περισσοτερα κεφαλια ειναι παρανοικος και αυτοι που σημερα τον πρωοθουν στοχευουν παλι στην πολωση των Ελληνων και ασφαλως χρειαζονται ψυχιατρειο.
    Οποιος δεν καταλαβαινει οτι χιτλερισμοι και σταλινισμοι δεν χωρανε σ'αυτον τον ρημαδη αλλα περηφανο τοπο με τιποτα ειναι αξιος της τυχης του.
    Εσεις φιλοι μου συνεχιστε να διεκδικειτε τους αριθμους των κομμενων κεφαλιων,σφαγιασθεντων μαχημων και αμαχων,κατακρεουργημενων μυτων,αυτιων κ.λ.π.,βιασθεντων,βασανισμενων,αναπηρων,καμμενων,εξορισμενων,κ.λ.π.και οταν σας ξεσκισουν οι δικοι σας([τασκενδη κλπ. για κκεδες τοτε,εοκ για δεξιους κλπ. τωρα]παντα ετσι γινεται)ψαξτε για το δικιο σας.
    Το οτι''αριστεροι' και''δεξιοι''εφτασαν σε τοσο ελεεινες πραξεις,σε σημεια πολυ χειροτερα του ζωου-θηριου,τοσο χαμηλα που να μην αξιζει ουτε να τα φτυσεις αυτα τα σιχαματα,υποδηλωνει οτι κανεις ΑΝΘΡΩΠΟΣ δεν ειναι δυνατον να συμφωνησει μαζι τους.
    .
    .
    σας ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΤΑΡΧΗΝ στο μπλογκ αυτό δεν μετράει κανείς αυτιά, πόδια, μάτια κτλ. Παρουσιάζουμε ΙΣΤΟΡΙΚΑ γεγονότα όπως έγιναν με την πεποίθηση ότι ο κόσμος θα μας διαβάσει και θα ενημερωθεί καλύτερα. Το αίμα του εμφυλίου αν και ανήκει κυρίως στο ΚΚΕ και την αριστερά χυθηκε και μας λυπεί.

    Δεύτερον, για το Κατύν παραθέσαμε διπλό άρθρο, διαβάστε το.

    Τρίτον, στην Πράγα το αντίστοιχο αντικομμουνιστικό μουσείο πέραν από μερικά προιόντα, μερικές στολές και ένα δήθεν αντικειμενικό χάρτη με γκουλάγκ δεν είδαμε ΤΙΠΟΤΑ. Μήπως το ίδιο θα βρούμε και στο μουσείο του Κατύν?

    Τέταρτον, Επειδή οι ίσες αποστάσεις μου μυρίζουν ΠΑΣΟΚ (συγγνώμη εάν κάνω τελικά λάθος) Οφείλω να σας τονίσω ότι το ΚΚΕ έχει ένα ορισμένο πρόγραμμα που μπορείτε να το δέιτε στην ιστοσελίδα του www.kke.gr και δεν ασολείτε με τον εμφύλιο πόλεμο ή την κατοχή.

    Πέμπτον και πιο σημαντικό. Η παραπάνω ανάλυση προκύπτει από την Εταιρεία Φωτογραφίζοντας. Η εταιρεία αυτή ΔΕΝ ανηκει στο ΚΚΕ και ΔΕΝ έχει κανένα συμφέρον από την διαστρέβλωση της αληθείας. ΕΠιπροσθέτως απαρτίζεται από ειδικούς στον κλάδο της φωτογραφίας πράγμα που ούτε εμείς όυτε και εσείς είσαστε. Η συνέχεια του άρθρου αποτελεί συνέχεια της έρευνας επάνω στην φωτογραφία και για αυτό την τοποθετήσαμε ακριβώς όπως μας την έστειλαν. Αν πιστεύετε ότι έιστε πιο ειδικός από τους κυρίους να τους το πείτε.

    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω τι λέει το άρθρο στο εκτενές μπλαμπλα, αλλά η φωτο με τους Ταγματασφαλίτες (αυτούς που έχουν όπλα επώμου) είναι η πλαστή.

    Έστω και το άπειρο μάτι βλέπει οτι έχουν τελείως άλλη προοπτική από την κανονική της φωτογραφίας. Ο πίσω που κοιτάει προς τον φακό, μάλιστα, είναι όλα τα λεφτά κουλούρια. Μοιάζει σαν να στέκεται σε λάκο.
    Το έμπειρο μάτι τώρα, βλέπει οτι και οι τρεις με τα ντουφέκια είναι ξεκάρφωτοι, σαν βαλμένοι καπάκι πάνω στην φωτο.

    Σύντροφοι είναι καιρός να ανοίξετε κανα βιβλίο για το πως έκανε η σχολή Στάλιν ακριβώς αυτού του είδους την φωτοκοπτοραπτική και μάλιστα με πολύ καλύτερο τρόπο, αλλά βλέπεις, οι δικοί μας σαν εδώ Σοβιετική αντιπροσωπεία είναι επαρχιώτες, πιο χμ... ατζαμήδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ... ΑΣΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΤΑΛΙΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΕΡΑΝΑΛΥΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν κατάλαβα, τι να τον κάνω τον ειδικό. Τον ξέρω και από χτες ποιος είναι; Εγώ ότι είδα λέω.
    Ή να σταματήσω να βλέπω, και να προσέχω τους "ειδικούς"; Αυτό το κάναμε κάποτε και τελείωσε, ο λαός ξυπνήσαμε.
    Για αυτό ούτε ψηφίζουμε πια, ούτε και σε εξεγέρσεις πάμε. Ο καναπές μια χαρά έπιπλο είναι, αφού μονά-ζυγά χαμένοι είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O άνθρωπος που κάνει την ανάλυση είναι φωτογράφος και χρόνια μελετά φωτογραφίες της εποχής. Τώρα έαν τους ειδικούς τους βαρεθήκατε εν γένει τι να πει κανείς ίσως γίνατε και εσείς ειδικός του ωχαδερφισμού και του καναπέ. Υπό το φέγγος αυτής της λογικής μην πάτε ούτε σε γιατρούς γιατί κατά κάποιον τ΄ροπο είναι και αυτοί ειδικοί.

    Οσο για τους αγώνες και πάλι δεν έχω κάτι να προσθέσω Το να πηγαίνει κανείς στην σφαγή και να λέει ευχαριστώ δεν είναι στάση ζωής ούτε θέση, είναι κατάντια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή