"Οταν ο λαός βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας διαλέγει ή τις αλυσίδες ή τα όπλα"

"Οταν ο λαός βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας διαλέγει ή τις αλυσίδες ή τα όπλα"

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

«Ηριθμήθησαν περί τους 250 νεκροί συμμορίται»



«Εδώ 'ναι το πικρό το χώμα του Διστόμου
ω, εσύ διαβάτη, όπου πατήσεις να προσέχεις.
Εδώ πονά η σιωπή, πονάει κι η πέτρα κάθε δρόμου
κι απ' τη θυσία κι απ' τη σκληρότητα του ανθρώπου.
Εδώ μία στήλη απλή, μαρμάρινη όλη κι όλη
με ονόματα σεμνά, κι η Δόξα τα ανεβαίνει
λυγμό - λυγμό, σκαλί - σκαλί, μέγιστη σκάλα».

Γιάννης Ρίτσος


Οδός 10ης Ιουνίου 1944. Ενας δρόμος διασχίζει το Δίστομο. Μια ημερομηνία το στοιχειώνει. Η 10η του Ιούνη του 1944. Η μέρα που «Η λόγχη και το βόλι, ανάλγητα, τους κόβουν τη φωνή και γιομίζουν τα σπίτια καταματωμένα κορμιά. Το αίμα απ' τα θύματα γίνεται αυλάκι και κυλάει προς τα σοκάκια. Γέροι και γριές πέφτουν απ' τα βόλια. Ανδρες κυλιώνται χάμω νεκροί μ' απανωτές θανατηφόρες πιστολιές, κι άλλους τους βάζουν στη σειρά και τους εκτελούνε. Γυναικόπαιδα σφάζονται κι αβάφτιστα βυζανιάρικα στραγγαλίζονται και λογχίζονται κι ύστερα ξεκοιλιάζονται...» (από το βιβλίο του Τάκη Λάππα «Η σφαγή του Διστόμου - Χρονικό»).

Ένα δρόμο έχει το Δίστομο, το δρόμο του χρέους, το δρόμο του λαού: Να μην ξεχάσει, να γυρίσει την πλάτη στη φασιστική θεωρία και πρακτική, να τιμωρήσει παραδειγματικά τους πολιτικούς απόγονους των ναζί, των τερατόμορφων της ναζιστικής κατοχής.

1944, η ναζιστική κατοχή έχει ήδη δεχτεί χτυπήματα: Απέναντί της ορθώνεται ο Κόκκινος Στρατός. Ο ΕΛΑΣ αναλαμβάνει το χρέος του, σφίγγει τον κλοιό. Το ανήμερο θεριό ξερνά χολή και, όπως προστάζει η ιδεολογία του, καταφεύγει από έγκλημα σε έγκλημα. Βιάννος, Ανώγεια, Κάνδανος, Καλάβρυτα, Λιγκιάδες, Κομμένο, Χορτιάτης, Κεδρύλλια, Λέχοβο και άλλα ων ουκ έστι αριθμός. Στο Δίστομο αποτυπώνει όλη του την εγκληματική φύση. Δεν έκαψε μόνο το χωριό, δεν εκτέλεσε μόνο όποιον έβρισκε μπροστά του.

Η περιγραφή του Δ. Κιουσόπουλου (επικεφαλής της Υπηρεσίας Εγκλημάτων Πολέμου) δίνει την εικόνα: «Εις το πέρασμα των αιώνων ουδέποτε η ανθρωπότης εδοκίμασε τοσαύτην θηριωδίαν. Το Δίστομο μεταβάλλεται σε κόλασιν. Κάθε περιγραφή είναι αδύνατον να αποδώσει την τραγωδίαν εκατοντάδων κατοίκων... Αξιωματικοί, υπαξιωματικοί, στρατιώτες διαμοιράζονται εις ομάδας. Περιέρχονται τας οικίας, ως λυσσαλέαι ύαιναι, αιμοβόροι τίγρεις, κανίβαλοι της ζούγκλας! Επιπίπτουν κατά των δυστυχών κατοίκων - αδιακρίτως φύλου, ηλικίας. Σφάζουσι, φονεύουσι, βιάζουσι γυναίκες. Ξεκοιλιάζουσι εγκύους, γέροντες, νέοι είναι θύματα της αιμοβόρου μανίας. Δε φείδονται ουδενός. Φονεύουσιν τον ιερέα Σωτήριο Ζήση, εξορύσσουσι ζώντος έτι τους οφθαλμούς. Αποκόπτουσιν την κεφαλήν του, ρίπτουσιν εις τον βόρβορον. Πυροβολούσι την παρισταμένην σύζυγόν του, που κρατούσε εις τας αγκάλας της, θηλάζουσαν το μονοετές θυγάτριόν της Μαργαρίταν! Σκορπούν τα μυαλά της παιδίσκης εις το πρόσωπον της μητρός, ήτις τραυματισθείσα πίπτει χαμαί λιπόθυμος. Εκληφθείσα ως νεκρά - σώζεται διά να καταστεί, εν παραφροσύνη. Περί τους 15 κατοίκους - ελπίζοντας εις την οικίαν του ιερέως την σωτηρίαν - εφονεύθησαν. Φονεύουσιν εντός της οικίας του, την οικογένεια του Κατσινήν - τον Δάσκαλο Καρούμαλον - την Μορωσίαν, σύζυγο Ι. Φιλίππου - σύρουν εκ της κρύπτης της, με σκοπόν διά να τη βιάσουν. Αλλ' ότε είδον ότι αύτη ήτο έγκυος, διά μαχαίρας διάνοιξαν την κοιλίαν της. Το δε εκχυθέν έμβρυον μετά λύσσης εποδοπάτησαν»...

«Οι χιτλερικοί -γράφει χρόνια αργότερα στο "Ριζοσπάστη" ο Ν. Καραντηνός- είχαν μεθοδικά προετοιμάσει την επιδρομή στο Δίστομο. Ξεκίνησαν γύρω στις εφτάμισι. Το πρωί από τη Λιβαδειά, ενώ μια άλλη φάλαγγα ερχόταν από την Αμφισσα. Με δυο επιταγμένα λιβαδείτικα λεωφορεία κουβαλούσαν μασκαρεμένους σα μαυραγορίτες 18 άνδρες των Ες - Ες. Δολερό τέχνασμα για να αιφνιδιάσουν και να χτυπήσουν ΕΛΑΣίτικα τμήματα, που βρίσκονταν στην περιοχή. Πίσω από τους μασκαρεμένους, σαν αστακοί σε δεκάδες καμιόνια οι Γερμανοί, που γύρω στις 10 το πρωί φτάνανε στο χωριό αφού στη διαδρομή είχαν κυριολεκτικά θερίσει κάθε ίχνος ανθρώπινης ζωής. Ο χαλασμός άρχισε καθώς πλησίαζαν το χωριό. Ο,τι ζωντανό βρισκόταν μπροστά και δίπλα τους, το πολυβολούσαν και το "θέριζαν". Κι έπεφταν νεκροί στα σταροχώραφα και τ' αμπέλια: άνθρωποι, μουλάρια, πρόβατα, σκύλοι».

Είχε προηγηθεί μια σύντομη μάχη με ένα μικρό τμήμα του 34ου Συντάγματος του ΕΛΑΣ στο Στείρι. Οι ναζί «επρόκειτο να στήσουν παγίδα στους αντάρτες που ξεγελασμένοι θα σταματούσαν τ' αυτοκίνητα για να πάρουν τρόφιμα. Οι αντάρτες όμως δεν έπεσαν στην παγίδα. Ξέροντας πως άλλα φορτηγά με Γερμανούς των Ες - Ες θα τους κύκλωναν από το μέρος της Αράχωβας έκαναν ξαφνική επίθεση και ύστερα από μάχη που κράτησε μιάμιση ώρα σκότωσαν τους περισσότερους καμουφλαρισμένους Γερμανούς. Και τότε οι Γερμανοί λυσσώντας για την αποτυχία τους, ξεχύθηκαν στο Δίστομο για να εκδικηθούν στους αθώους κατοίκους. Τους πρόσταξαν να κλειστούν στα σπίτια τους, κι αμέσως έπειτα, ο επικεφαλής των Γερμανών λοχαγός Κάιπφνερ, δίνει διαταγή στις ορδές του ν' αρχίσουν την σφαγή και τη λεηλασία» (το χρονικό από την εφημερίδα «Ελευθερία», ένα χρόνο μετά στις 10 Ιουνίου 1945).
Ενας σπουδαίος άνθρωπος, ο Τάκης Λάππας, ιστορικός (Λειβαδίτης την καταγωγή), που έτυχε να βρίσκεται εκείνο τον καιρό στη περιοχή, καταγράφει ένα προς ένα τα στοιχεία της σφαγής. Στο βιβλίο του, «Η σφαγή του Διστόμου», γράφει: «Σαν και τούτο το κακό άλλο δεν ξαναγίνηκε (...) οι φονιάδες μεθυσμένοι από το κακούργο πάθος τους, σπάζουν τις πόρτες των σπιτιών κι ορμάνε μέσα. Οποιον συναντάνε, τον σκοτώνουν. Αλλοι θερίζουν χωρίς διάκριση ψυχές μέσα στα κοντινά σπίτια κι άλλοι ξεχύνονται στις γειτονιές... Τα παρακάλια κι ο θρήνος που κάνουν τα γυναικόπαιδα δε στέκουν ικανά να μαλάξουν την άγρια ψυχή των μακελάρηδων (...) Μπροστά σε τέτοιο θέαμα κι οι θεατές ακόμα του Κολοσσαίου θα σκέπαζαν τα μάτια τους από φρίκη κι αυτός ο Ηρώδης ή ο Νέρωνας θα φρένιαζαν απ' το κακό τους, που ύστερα από τόσους αιώνες βρέθηκαν κτηνάνθρωποι σαν κι αυτούς, όχι μονάχα να τους μιμηθούνε, μα να τους ξεπεράσουν κιόλας» (η συγκεκριμένη καταγραφή κατατέθηκε στη δίκη της Νυρεμβέργης).

Ο ίδιος ο κατοχικός νομάρχης Βοιωτίας, Ιωάννης Γεωργόπουλος, στην «έκθεσή» του στο υπουργείο Εσωτερικών, σημειώνει και τα εξής. «Από δύο ημερών διανύω τας δραματικοτέρας της ζωής μου. Τα συμβαίνοντα εις την περιφέρειαν κατά τας δύο τραγικάς αυτάς ημέρας υπερβαίνουν και αυτήν τη νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου και αυτούς τους σικελικούς εσπερινούς... Λυσσαλέα η αγριότης δεν εφείσθη ούτε των νηπίων, τα οποία άταφα έτι σφίγγονται σπασμωδικώς στοργικά εις τους άψυχους κόλπους των μητέρων».

Και ο επικεφαλής της αποστολής του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού, Ελβετός George Wehrly, σημείωσε: 

«Το αίμα και ο κλαυθμός στο Δίστομο - σκηνές φρίκης και σαδισμού...».


Αμέτρητες οι μαρτυρίες που έχουν καταγραφεί μέσα από τις σελίδες του «Ριζοσπάστη»: Ο Θανάσης Σκούρτας: «Ψυχή δεν υπήρχε μέσα στο Δίστομο. Μονάχα η ερημιά και ο χάρος. Δεν ακουγόταν πουθενά γάβγισμα σκύλου. Τα 'χαν κι αυτά γαζώσει μαζί με τους ανθρώπους. Φυσούσε ένας δυνατός, άγριος αγέρας. Και τα παραθυρόφυλλα κι αυτά, διαπλατωμένα, χτυπούσαν αδιάκοπα...» Και ο Κ. Νικολάου: «... Στα πόδια μας μπροστά σκοτωμένοι ανθρώποι, σκύλοι και μουλάρια... Θάνατος και συμφορά. Το χωριό βογκούσε. Πολλοί τραυματισμένοι βρίσκονταν ακόμη αβοήθητοι. Ηταν μια νύχτα, που τίποτε και ποτέ δεν μπορεί να τη σβήσει από το νου μας...» (το ρεπορτάζ του Νίκου Καραντηνού). Η παπαδιά Κοντύλω, γυναίκα του παπά Σωτήρη Ζήση, θυμάται χρόνια μετά: «Εγώ, τη στιγμή που μας βάλανε στο τουφεκίδι, βύζαινα το κοριτσάκι μου, τη Μαργαρίτα, ενός χρόνου. Μου ρίξανε τρεις σφαίρες. Η μια μού χάλασε το ζερβί χέρι, η άλλη με πήρε ξώπετσα κάτω από το αυτί και η τρίτη χτύπησε στο κεφάλι το κοριτσάκι μου. Της άνοιξε το κεφάλι κι όπως την κράταγα στην αγκαλιά μου όλα τα μυαλά της πετάχτηκαν στα μούτρα μου».

Το Δίστομο δεν ξεχνά, παρά τις προσπάθειες των δοσιλόγων που στα κατοπινά χρόνια πήγαν κι έστησαν στην πλατεία Ηρώων, δίπλα στο μνημείο των νεκρών, μια πλάκα που αρχικά αναφέρονταν στους ...«πεσόντες από τους κομμουνιστοσυμμορίτες» και στη συνέχεια την άλλαξαν σε «πεσόντες από τους ...ΕΑΜοκομμουνιστές»! Παραλλαγή μιας «γραμμής» χαραγμένης ήδη από την επομένη της σφαγής: Ενα μήνα μετά, στις 9 Ιούλη 1944, υπό τον τίτλο «Η δημοκοπία περί ωμοτήτων εις το Δίστομον», διαβάζουμε στην «Καθημερινή» εκείνης της μέρας: «Κομμουνισταί δημοκόποι διέδωσαν την φήμην, ότι εις το ειρηνικόν χωρίον Δίστομον (μεταξύ Λεβαδείας και Αραχώβης, επαρχίας Λεβαδείας) πλέον των 1.000 ανδρών, γυναικών και παιδιών (!) κατεσφάγησαν με κτηνώδη τρόπο υπό μιας γερμανικής μονάδος (...) Δια κάθε φιλοπάτριδα Ελληνα, που γνωρίζει τας μεθόδους ψεύδους της προπαγάνδας του ΕΑΜ, είναι φανερά η κομμουνιστική προέλευσις και ο σκοπός της διαδόσεως ταύτης. Περί των πραγματικών γεγονότων εις το Δίστομον επληροφορήθημεν εν λεπτομερεία τα εξής υπό της αρμόδιας αρχής. Την 10 Ιουνίου 1944 μία γερμανική μονάς ευρισκομένη εν πορεία και μεταβαίνουσα από Λεβαδείας εις Αράχωβαν, εβλήθη έμπροσθεν του χωρίου Διστόμου με όπλα, οπλοπολυβόλα και ολμοβόλα. Η μονάς απώλεσε λόγω της άνανδρου ταύτης επιθέσεως του ΕΑΜ αριθμόν τινά εις νεκρούς και τραυματίας. Εν συνεχεία ανελήφθη ο αγών εναντίον των συμμοριτών οι οποίοι είχον οχυρωθή μέσα εις το Δίστομον, με όλα τα υπάρχοντα μέσα. Κατόπιν της χρησιμοποιήσεως των βαρέων γερμανικών όπλων, εκυριεύθη εξ εφόδου το Δίστομον, η φωλέα αυτή της συμμορίας. Ηριθμήθησαν περί τους 250 νεκροί συμμορίται».

Σύμβολο - καταγγελία της ναζιστικής θηριωδίας το Δίστομο, 73 χρόνια μετά διεκδικεί ακόμα την αναγνώριση...



9 σχόλια:

  1. Για το αρχειο σου
    https://www.cia.gov/library/readingroom/docs/GREEK%20HELLENIC%20INFORMATION%20BULLETIN_0013.pdf

    αρχιζουν απο το _0001.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκληρός ΤΑΞΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ απο το 1943 μετά την Συντριβή σε Στάλιγκραντ και Κούρσκ με την Αστικη Τάξη και τους Αγγλους και Γερμανούς Συμμάχους της Αστικής Τάξης να βλέπουνε τον χάρο με τα Μάτια τους. Το ΤΑΞΙΚΟ ΤΟΥΣ κριτήριο Αλάνθαστο χωρίς ...περικοκλάδες.....και Φούμαρα..... ΟΒΕΡ....... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτη μου, μήπως θέλεις να σου θυμίσω τί έγινε το 1986; Δήμος Αθηναίων, εκλογή Εβερτ με ..,τη λευκή ψήφο μερικών και μετα...μνημείο εθνικη λες συμφιλίωσης στην πλατεία Κλαυθμώνος.Και μη μου πεις το παραμύθι, όπως το 1989, που στην κυβέρνηση Τζαννετάκη δεν συμμετείχαν κομμουνιστές.Το 1986, διαπραγματεύτηκε ο Νίκος Καλούδης.Αντε να σε δω πώς θα τα μπαλώσεις...

      Διαγραφή
    2. Να βλέπουμε παιδιά την ευρύτερη εικόνα: Λάθη τακτικής έκανε το ΚΚΕ αρκετά, απόδειξη για αυτό η διάσπαση. Το θέμα δεν είναι αν έκανε ή δεν έκανε λάθη. Το θέμα είναι η ιστορική και πολιτική εξέλιξη. Σήμερα δεν είναι ένα απλό ευρωκομμουνιστικό μόρφωμα τύπου ΚΚΙ ή ΓΚΚ. Αυτό σημαίνει ισχυρή ικανότητα μελέτης του παρελθόντος και πολιτικής ανάλυσης. Και οι μπολσεβίκοι κάνανε τακτικά λάθη.

      Διαγραφή
  3. Το Θεωρούμε Υποχρέωση Απέναντι Στην Ιστορία Της Χώρας Μας και δή Την Ζωντανή Ιστορία Της Ελλάδος!
    Όλοι οι Γερμανοί Του Πολιτισμού Σκύψαν το Κεφάλι Τους Απέναντι Στην Ελλάδα Του Μίκη! Σχεδόν ΌΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΈΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑΥΤΟ! (μόνο στην Χώρα των Ικέτιδων πολιτικών/πολιτειακών/ΜουΜουΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΓΡΑΨΑΝ!!!)! Τόσο Αηδία Τόσο Υποτακτικότητα και Υποτέλιεια! Ακόμη και τα Τραγούδια φοβούνται! Τόση και Τέτοια Πίκρα!!!! Σκέτος Εμετός!!!

    Εύγε Μίκη! Σε ευχαριστούμε Που Υπάρχεις!!!

    .................

    ΓΙΑ ΤΟ DUESSELDORF ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΜΜΕ - του Μίκη Θεοδωράκη
    Δόξα τω Θεώ ο δρόμος που διάλεξα είναι φωτεινός, χωρίς αναστολές, εμπόδια, πισωγυρίσματα και Μνημόνια και με πηγαίνει πάντοτε πιο μακριά και πιο ψηλά στη συνείδηση των όρθιων Ελλήνων και στην εκτίμηση των ξένων.



    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η απόφασή μας να μείνουμε έξω από το Σύστημα Εξουσίας είναι πράξη σοβαρή, που σε άλλες εποχές οδηγούσε μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα.

    Σήμερα, κυρίως λόγω της ισορροπίας δυνάμεων, δεν μας δικάζουν και καταδικάζουν με ειδικούς Νόμους. Και γι’ αυτό η ποινή του εξοβελισμού μας από το προσκήνιο της εθνικής ζωής που μας έχει επιβληθεί από τον σκληρό πυρήνα της εξουσίας πρέπει να θεωρείται ως ένα ελάχιστο μέσο άμυνας από την πλευρά τους. Γιατί όπως φαίνεται, μας φοβούνται…

    Χρησιμοποιώ Πληθυντικό, γιατί κοντά σε μένα θίγονται και όσοι με πιστεύουν και με αγαπούν. Λέτε να μην είδα τη διαφορά στον τρόπο με τον οποίο οι Γερμανοί υποδέχονται αυτούς που τους θεωρούν του χεριού τους και στον τρόπο με τον οποίο υποδέχονται έναν όρθιο Έλληνα όπως εγώ; Και γι’ αυτό άλλωστε καταλαβαίνω τους διώκτες μου.

    Βασικά είμαστε δύο κόσμοι ξεχωριστοί. Με αγνοούν στο βαθμό που τους αγνοώ κι εγώ.

    Δόξα τω Θεώ ο δρόμος που διάλεξα είναι φωτεινός, χωρίς αναστολές, εμπόδια, πισωγυρίσματα και Μνημόνια και με πηγαίνει πάντοτε πιο μακριά και πιο ψηλά στη συνείδηση των όρθιων Ελλήνων και στην εκτίμηση των ξένων.

    Αθήνα, 8.6.2017
    Μίκης Θεοδωράκης

    ..........................

    Στόχος Τους Είναι να κάνουν Την Χώρα .... "Δραπετσώνα "! ΆΣ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΆΣΜΑ/ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!!


    Εύγε Μίκη! Θα Τον Μεθύσουμε Τον Ήλιο! Σίγουρα ΝΑΙ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει μην τρελένεστε με τον Μίκη.
    Σαφέστατα υπήρξε μεγάλος μουσικός, αγωνιστής κτλ. Τα τελευταία χρόνια είχε παλινωδείες, πισωγυρίσματα κτλ κτλ.
    Δεν θα ξεχάσω την ομιλία του στα προπύλαια, εποχές αγανακτισμένων και τι γινότανε και με ποιους κωλοτριβότανε. Καλή δήλωση, υπέροχα τραγούδια -γιατί την εποχή που τα έγραφε ήταν με το κίνημα, ηταν το κίνημα μουσικά. Απο εκεί και πέρα όμως αμαύρωσε την πορεία του. Ίσως να θυμήθηκε το "τα στερνά τιμούν τα πρώτα" και να προσπαθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφήστε της ψευτοπαλληκαριές!

    Όταν Γερμανός (και Πρέσβης) καταθέτει ΣΤΕΦΑΝΙ για της Σφαγές που κάναν οι πρόγονοι του και ενδεχομένως συγγενείς του χρειάζεται και ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ απέναντί του ("Αρχαία" Ελληνική Στάση!!!)!!!

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΟΜΙΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ για την ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ "ελληναράδων" στην Σφαγή Αυτή;;;;; Γιατί ΔΕΝ ΟΜΙΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ "ελληναράδων-ΣΚΑΤΑ" για της ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΣΦΑΓΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;;;;;

    ΟΙ "ΦΑΚΕΛΟΙ" ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΚΑΗΕΙΚΑΝ ΤΟ ... 1981!!!! Όπως δεν διαγράψαμαι και το 1821!!!

    ΕΜΕΙΣ ΔΩΣΑΜΕ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ και δεν θα μας πει κανείς ... Ποιός Είναι ο Εχθρός Του Ελληνικού Λαού/Της Χώρας ΤΩΝ Ελλήνων!!!

    Διότι ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ ΣΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ/ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ - ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!

    Αλλά τι να περιμένεις από μια Αποικιοκρατούμενη Χώρα με το ... Ανάλογο Πολιτικό και Πολιτειακό... "Προσωπικό"!!! Medre λένε οι ... Γάλλοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εεεεεεε ψίτ ψίτ γιατρέ εκ Ιρλανδίας!

    Την κριτική και τσουβαλάκια σχόλια σου παρακαλώ στους Εξουσιάζωντες τους Σημερινούς Χθεσινούς Προχθεσινούς και πάει λέγοντας!
    Αλλά τα Αποικιοκρατούμενα Δενδρύλια (ΜΜΕ) παίζουν καλά Τον ρόλο της Διαστρέβλωσης "ρίξε λάσπη κάτι θα μένει" Γκαίμπελς!
    Και για επιβεβαίωση το πόσο συσκοτίζουν και διαστρβλώνουν τα ΜΜΕ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΣΎΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΛΑΚΕΔΩΝ το βλέπουμε στο ότι ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ κίχ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΠΟΥ ΈΓΙΝΕ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΗ στο Düsseldorf της Γερμανίας!!!

    Άκουσες τίποτα από τα ΜουΜουΕ εκεί στην Ιρλανδία για την Συναυλία στο Düsseldorf του Μίκη;;;; Μα είναι τα ΊΔΙΑ ΜουΜουΕ που Διαστρέβλωσαν και Συσκότισαν την ομιλία Του Καζάκου και την μετέφεραν όχι μόνο εκεί που είσαι στην Ιρλανδία αλλά μέχρι το Γαλαξιακό Νεφέλωμα ΝG2/Z-638L!!!

    Κρίμα που δηλώνεις .... Επιστήμονας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή