Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΣ

Παρά το γεγονός οτι αυτό είναι ένα καθαρά ιστορικό blog και το περιεχόμενο του άρθρου αυτού είναι άσχετο, κρίνω σωστό να απαντήσω σε κάποια σχόλια που έγιναν απο το blog της Νεολαίας του ΛΑ.Ο.Σ. καθάρα και μόνο για να μην αιωρούνται λασπολογίες και ανακρίβειες.


1) Σχετικά με την "ρατσιστική" αφίσα του ΕΑΜ: Στην εν λόγω αφίσα βλέπουμε έναν νέγρο στρατιώτη των Άγγλων να προσπαθεί να βιάσει μία κοπέλα. Κατ'αρχήν δεν ενδιαφέρει εάν είναι προλετάριος. Οι προλετάριοι ήταν και είναι αυτοί που στέλνονται για τα εκάστοτε συμφέροντα να πολεμήσουν. Σε μια χώρα που κατέχεται απο τον κατακτητή, ο λαός είναι φυσικό να μην ενδιαφέρεται για το γεγονός οτι πολεμά ενάντια σε άλλους προλετάριους, παρά για την δική του απελευθέρωση... Αυτό θα έπρεπε οι φίλοι μας του ΝΕ.Ο.Σ. να το καταλαβαίνουν καλύτερα. Επίσης ο εν λογω στρατιώτης ανοίκει σε ένα Σύνταγμα που ονομάζονταν "Ριμινίτες". Αυτό γιατί κατάγονταν απο το Ρίμινι και στην πλειοψηφία τους ήταν νέγροι. Επίσης κατά τα Δεκεμβριανά χιλιάδες κατηγορίες έφθασαν στο ΕΑΜ για κακοποιήσεις γυναικών απο αυτούς. 'Αρα, η αφίσα εκφράζει ένα γεγονός που συνέβη τότε και τίποτε άλλο, χαρακτηριστικά, εάν ήταν ρατσιστική θα έλεγε "Θα αφήσουμε τους αράπηδες του Σκόμπυ να μας ατιμάζουν ?" και όχι "Θα αφήσουμε τους απελευθερωτες του Σκομπυ..."

Πηγές: "Οι Ανατολικές συνοικίες" περιοδική έκδοση του 1944


2) Παρατηρώ το ίδιο δημοσίευμα και σε ανάλογο thread του Phorum απο κάποιον κύριο Ζάλευκο, μπράβο για την ανάλογη ιστορική εκτίμηση της αφίσας.



3) Ως προς το θέμα του ΕΑΜ, σας απαντήσαμε, ας βάλουμε τώρα και ένα άλλο θέμα:




Τι δουλειά έχει ο κύριος Βορίδης με αυτοσχέδειο τσεκούρι έξω απο την Νομική? 


6 σχόλια:

  1. Ο Βορίδης αρχικά, δεν είναι "κύριος". Είναι ένα "δευτερεύων" έως τελευταιο σκουπίδι. Ούτε για σκουπίδι δεν τον έχω βασικά. Μια κουράδα που σέρνεται και σερνει ξωπίσω της άλλες. Σου προκαλεί εμετό? εμένα ακατάσχετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιτάξτε όλοι εδώ στον Κόκκινο Φάκελο νοιώθουμε μια μικρή ενόχληση στομαχικής φύσης με τον κύριο Βορίδη αλλά δεν θέλουμε να το προσωποποιούμεσε αυτόν, είναι γενικά τα όσα πρεσβεύει το κόμμα αυτό που μας ανακατεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έπεσα τυχαία πάνω στο άρθρο και μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η αναφορά στους "Ριμινίτες" οι οποίοι είναι τάχα νέγροι και κατάγονται από το Ρίμινι (;;;;;). Μήπως γίνεται κάποια σύγχυση με την 3η Ορεινή ταξιαρχία "Ρίμινι" η οποία αντλεί το όνομά της από την κατάλυψη της ομόνυμης πόλης και η οποία αργότερα έλαβε μέρος στα δεκεμβριανά κλπ κλπ;

    Για μένα αφίσα είναι καθαρά ειρωνική. Απ' ότι γνωρίζω ο βρετανικός στρατός δεν συμπεριέλαβε έγχρωμους στρατιώτες σε επιχειρήσεις. Άρα ο λόγος που απεικονίζεται ο αφρικανός (ο τάχα νεοαπελευθερωθέντας από τις αγγλικές αποικίες και νυν σύμμαχος των άγγλων) με αγγλική στολή κάτω από το όνομα του βρετανού διοικητή είναι για να καταδείξουν ότι σκλάβος από "σκλάβο" δεν έχει διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι "Ριμινίτες" της ορεινής ταξιαρχίας σαφώς δεν είναι οι Ριμινίτες του βρετανικού στρατού. Έγχρωμοι στρατιώτες υπήρξαν τόσο Ριμινίτες όσο και Ινδοί στα Δεκεμβριανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΚ απλά η φράση "Ριμινίτες ... γιατί κατάγονταν απο το Ρίμινι και στην πλειοψηφία τους ήταν νέγροι" σε ποιό Ρίμινι και ποιούς Ριμινίτες αναφέρεται;

    Προσπάθησα να το ψάξω λίγο αλλά δεν βρήκα κάτι, μόνο αναφορές για Gurkhas (από νεπάλ) και Ινδούς. Οι οποίοι δεν νομίζω ότι εμπίπτουν στον ορισμό "νέγρος".

    Αν έχεις κάποια παραπομπή θα την δεχόμουν ευχαρίστως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν

    Πρόκειται για μαχητές του αγγλικού αποικιοκρατικού στρατού στο Ρίμινι που ήταν από τις αφρικανικές αποικίες και νέγροι. Το αναφέρει ο Μακρής στο "ΕΛΑΣ Αθήνας" και η μπροσούρα του ΕΑΜ για τις ανατολικές συνοικίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή